Temat: Drobne zakupy u Mistrza Gry Pon Lis 09, 2020 10:53 am
wstępnie
→ Sklep z upominkami i pamiątkami, który oferuje wybór najszerszego asortymentu różnych upominków i pamiątek, na każdy gust i kolor. Mamy również całą listę użytecznych magicznych mikstur i artefaktów dostępnych dla kupującego za galeony.
→ Asortyment sklepu obejmuje: ❖ Prezenty i upominki ❖ Mikstury ❖ Artefakty ❖ Zdolności
Kod:
[b]Kupujący:[/b] txt txt [b]Przedmioty:[/b] txt txt [b]Stan konta:[/b] pamiętaj, że zaczynasz grę z 400 galeonami
→ Za dodatkową opłatą 10 galeonów można wysłać prezent za pomocą anonimowej sowy Mistrza Gry. Aby to zrobić, wyślij osobistą wiadomość z numerem wybranego upominku i nazwą odbiorcy do dowolnego Mistrza Gry i bądź pewien - nasze pocztowe sowy dostarczą Twój prezent do adresata w możliwie najkrótszym czasie! → Przypominamy również, że w przypadku gdy produkt Ci się nie spodobał, możesz go zwrócić do sklepu w ciągu 7 dni.
Mikstury
Wszystkie eliksiry sprzedawane są w jednorazowych dawkach.
Eliksir regenerujący - który pomaga w większości urazów domowych - od zwichnięć po oparzenia i rany kłute. Nie pomaga w przypadku poważnych złamań oraz zatruć i ugryzień zwierząt, gdzie lepiej jest przyjmować specjalne antidotum. Cena 300 galeonów
Eliksir wielosokowy -mikstura, której możesz użyć do przemiany w pewną osobę na godzinę. Aby to zrobić, do skończonego wywaru przed użyciem, musisz dodać części osoby, w którą chcesz się zmienić (włosy, paznokcie itp.) Proces przygotowania eliksiru zajmuje około miesiąca. Cena 200 galeonów
Amortencja - to potężny napój miłości. Jednak nie da się stworzyć prawdziwej miłości, więc Amortencja wywołuje jedynie szaloną, nieodpartą atrakcję dla tego, kto podał wywar. Mikstura może znacznie zmienić zachowanie ofiary, co rzadko pozostaje niezauważone przez jego bliskich. Jest wydalana z organizmu bezboleśnie. Cena 300 galeonów
Eliksir Zapomnienia - eliksir, który pozwala czarodziejowi zapomnieć lub sprawić, że inni czarodzieje zapomną o pewnych wspomnieniach. Nie wpływa na wspomnienia otrzymane na ponad dwa tygodnie przed przyjęciem mikstury. Natychmiast po wypiciu eliksiru, czarodziej musi wyraźnie wymówić to zdarzenie, które chce wymazać z pamięci. Cena 400 galeonów
Veritaserum (serum prawdy) - płyn bez koloru i zapachu, zmuszający pijącego do wiernego odpowiadania na wszystkie zadawane pytania. Oczywiście, pijący eliksir nie może po prostu milczeć o niczym. Dawkowanie zależy od długości przesłuchania, a także od magicznej mocy przesłuchiwanego czarodzieja. Cena 600 galeonów
Felix Felicis (płynne szczęście) - prawidłowo przyrządzony, przynosi szczęście pijącemu we wszystkich przedsięwzięciach. Mikstura jest zabroniona do użycia podczas meczów quiddicha, czy też egzaminów. Dawka mikstury obliczana jest w zależności od wagi osoby pijącej i czasu, w którym chce mieć szczęście. Cena 800 galeonów
artefakty
Przypominajka - Magiczna szklana kula o małym rozmiarze, wypełniona białym dymem. Kiedy trzyma się ją w dłoni, a dym robi się czerwony - to znaczy, że o czymś się zapomniało. Jej wadą jest fakt, że nie mówi, o czym się zapomniało. Zabrania się jednak używania jej na egzaminach. Cena 400 galeonów
Samo piszące pióro - Wygląda jak zwykłe, zielone pióro, jednak ma pewne magiczne zdolności. Wielu reporterów i pisarzy używa go do pisania artykułów i książek. Pióro odczytuje myśli lub przynajmniej nastrój właściciela. Cena 450 galeonów
Myślodsiewnia - Płytka kamienna misa w której można gromadzić, przeglądać i układać myśli i wspomnienia. Jest to bardzo rzadki przedmiot, chroniony wieloma potężnymi zaklęciami. Cena 950 galeonów
Peleryna niewidka - Peleryny tkane z sierści demimoza - magicznego zwierzęcia, który potrafi stawać się niewidzialny. Niewidzialne płaszcze używane przez magików to zwykłe płaszcze, na które nałożono zaklęcie zwodzące lub oślepiające. Z reguły wraz z upływem czasu te zaklęcia zanikają. Jest tylko jedna prawdziwa peleryna niewidka - płaszcz Ignotusa Peverella, jedno z trzech Insygniów Śmierci. Cena 1800 galeonów.
Zmieniacz czasu - Magiczne urządzenie, które pozwala powrócić do niedawnej przeszłości (do 5 godzin wstecz). Wygląda jak klepsydra, osadzona na osi, która z kolei jest przymocowana do długiego złotego łańcucha. Zaklęty jest w nim zaawansowany czar cofania się w czasie o godzinę. Chcąc dokonać jednogodzinnego skoku w przeszłość, należy zakręcić raz klepsydrą. Zmieniacz czasu w praktyce pozwala być w dwóch miejscach jednocześnie, a nawet samemu sobie uratować życie. W większości wypadków jest używany nielegalnie, ponieważ eksperymentowanie z czasem jest niebezpieczne i niesie za sobą poważne konsekwencje. Cena 2000 galeonów
Mapa Huncwotów - specjalna mapa pokazująca cały zamek Hogwart i jego najbliższe otoczenie, jak również lokalizację każdej przebywającej w Hogwarcie osoby, nawet jeśli ukrywa się pod peleryną niewidką. Cena 1000 galeonów.
zdolności
Patronus - Magiczna esencja, spowodowana zaklęciem "Expecto patronum". Służy jako ochrona przed dementorami. Może być ukazana jako zwykła chmura srebrzystych oparów i może przybierać różne formy (jest to tak zwany "patronus cielesny"). "Ciało Patronusa" zwykle przyjmuje postać zwierzęcia, które odpowiada charakterowi maga, który go wezwał. W "warunkach bitewnych" Patronusa może przywołać tylko silny, doświadczony czarodziej, ponieważ jest to bardzo złożona magia. Aby poprawnie rzucić zaklęcie Expecto Patronum musisz przypomnieć sobie najszczęśliwsze wspomnienie, w przeciwnym razie nie będzie niczego poza błyskiem światła. Cena 3300 galeonów (jednorazowa opcja)
Legilimencja - Umiejętność wydobywania uczuć i wspomnień od innej osoby jest formą magicznej "telepatii". Pozwala także przekazywać wizje lub wspomnienia innej osobie, zarówno rzeczywiste, jak i wyobrażone. Osoba dobrze władająca legilimencją może np. wykryć czy ktoś mówi prawdę, czy kłamie (przez "oglądanie" prawdziwych wydarzeń). Cena 4600 galeonów (jednorazowa opcja)
Oklumencja - magiczna obrona umysłu przed penetracją z zewnątrz, czyli legilimencją. Aby uchronić się przed działaniem legilimencji, należy wyzbyć się wszelkich emocji z umysłu i zamknąć go przed innymi. Cena 4600 galeonów (jednorazowa opcja)
Jasnowidzenie - Możliwość przewidywania przyszłych zdarzeń. Przewidywania udzielane przez tę umiejętność mogą czasami być samospełniającymi się proroctwami, ale nie wszystkie są realizowane, w zależności od wyborów dokonanych przez wspomniane w nim osoby. Cena 4800 galeonów (opcja jednorazowa)